Dieta Rina – ziua 1 – proteine

Recunosc ca mananc pe fond de stres. Da, stiu ca poate este de condamnat, dar it’s a real deal. E o chestie cu care ma confrunt de cand eram mica si nu am tratat-o in nici un fel. Nu am crezut ca e nimic de tratat. Dar inca de anul trecut s-au schimbat multe. Am fost intotdeauna o persoana introvertita. Desi stiu ca am de pierdut muuuuulte, e un lucru pe care nu il pot controla. Anxietatea, crizele mici de panica, toata energia pe care o acumulez nediscutand despre ce ma apasa au un rol hotarator in felul in care ma “alimentez”. Dulciurile imi provoaca alinare si sunt un viciu. Da, am spus-o. Stiu, la teorie stau foarte bine. Practica ma omoara.

Inainte sa trec la subiectul de astazi, vreau sa va las un video al Stefanei de la The Pretty Blossoms, video care m-a facut sa realizez cat de important este sa acorzi problemelor tale importanta cuvenita si nu sa le ignori asa cum o faceam eu pana la acel moment.

Asa cum stie toata lumea, stress eating duce la kilograme in plus, kilogramele in plus deschid o cutie a Pandorei => incredere in sine sub nivelul marii, depresie, etc. Asa m-am ingrasat cel putin 10 kg in ultimele 6 luni. Am tot zis: de maine nu mai fac, de maine voi manca sanatos, de luni, de lunea viitoare, de joi, de pe 1. Si tot asa, pana am ajuns in momentul acesta. Stop. Vreau sa fiu sanatoasa in primul rand. Pentru mine! Pentru cei din jur, pentru viitor. Dupa luuuungi investigatii, am ales dieta Rina drept un ghid pentru a da kilogramele jos. Am nevoie de un schelet pe care sa construiesc toata aceasta schimbare pentru a-mi putea mentine motivatia de-a lungul timpului.

Dietele, un subiect atat de controversat. Stelele s-au aliniat si astazi vreau sa va scriu despre prima mea zi din dieta Rina. Promit ca maine voi face un articol cu si despre Dieta Rina, ce presupune ea, la ce sa te astepti si motivele mele pentru care am ales aceasta Dieta. Pana la articolul meu, puteti citi despre dieta aici.

Prima zi a dietei Rina presupune consumul de proteine.

Mic dejun

La micul dejun, pe tot parcursul Dietei Rina, va trebui sa consum fructe. Am voie sa consum fructe, la 2 ore daca simt nevoia, pana la masa de pranz. Asadar, am ales sa mananc strugurii la ora 8:00, iar la ora 10 am mancat o banana.

Pranz

Am avut de ales intre carne, lactate si oua si optiunile de proteine pentru cei vegetarieni (insa nu e cazul la mine). Pentru prima tura de PACV, pentru prima zi de proteine am ales sa consum o omleta. Mi-am facut o omleta din 2 oua, am adaugat un varf de sare. Am facut omleta in tigaie fara ulei. Am adaugat langa omleta o leguma din cele permise: un ardei taiat feliute.

Cina

La cina, in ziua de proteine, trebuie sa consum jumatate din masa de pranz cantitativ. In ziua de proteine, atat la masa de pranz, cat si la cina, trebuie sa consum acelasi tip de proteina, dar aceasta poate fi gatita intr-un alt fel. Asadar, am facut o mica omleta dintr-un singur ou. Alaturi am vrut sa schimb putin si am adaugat o salata facuta din legumele permise: rosii si castraveti.

Este aproape ora 23 si, uimitor, nu simt nevoia sa mananc nimic. Nu imi este foame. Maine urmeaza ziua de Amidon. Sper ca odata cu postarea despre dieta Rina sa intelegeti exact in ce consta aceasta.

Urati-mi succes. Am nevoie. A mai tinut vreuna din voi dieta Rina? Ce rezultate ati avut?